הכרזה

Collapse
No announcement yet.

תרומה לקהילת Rust

Collapse
נושא זה סגור.
X
נושא זה נעוץ.
X
X
  • סינון
  • זמן
  • הצג
נקה הכל
הודעות חדשות

  • תרומה לקהילת Rust




    שלום לכולם, בזמן האחרון היה ביקוש רב לרכישת ה- VIP.
    רכישת המוצר תינתן אך ורק באמצעות כרטיס אשראי.

    ניתן להיכנס ולראות פרטים נוספים בנוגע לרכישת המוצר בקישור הבא: לחצו כאן למעבר.
    לאחר רכישת המוצר תקבלו חודש של כלל ההטבות אשר רשומות במערכת הקנייה, כאשר תם זמנו של ה- VIP ההטבות הללו ירדו.
    ניתן לרכוש מספר פעמים את חבילת ה- VIP ולקבל אותה לפרק זמן ממושך יותר, כלומר, אם רכשתם את חבילת ה- VIP פעמיים, זמן ההטבות יאורך לחודשיים.

    ניתן לפנות אל הצוות בכל שאלה שיש בנוגע לרכישה, לפרטים נוספים יש לגלגל למטה לתגובות הבאות.
    בהמשך ייתכנו שינויים ותוספים נוספים לדרגות, במידה ונוסיף הטבה לא יהיה צורך בתשלום נוסף.
    נערך לאחרונה על ידי Yakov21; לפני 2 שבועות.
    1mdavid אהב את זה.


    בברכה יעקב,
    מתכנת ומנהל קהילת הראסט.
    Steam: Yakov | Discord: Yakov#6969

  • #2
    תקנון [תנאי שימוש]:
    1. פריטים שנרכשו והוטמעו במשתמש שלכם באחד משרתי המשחק של הקהילה יישארו במשתמש. עם זאת, רכישה לא מונעת סיבות שעלולות למנוע מכם לשחק עם המשתמש (כמו השעיה, איפוס משתמשים גורף, נפילה של השרת, סגירה של הקהילה וכדומה).
    2. מדיניות החזרות: שחקן יכול לבקש החזר עד 14 ימים מיום הרכישה ולקבל החזר כספי של 5% מסכום הרכישה או 100 ש"ח (הנמוך מביניהם) ככתוב בחוק. במקרה של החזר, המוצר או השירות שניתנו לשחקן יוסרו ממנו באופן מיידי.
    3. הקהילה אינה אחראית להחזיר כספים בערכם המלא שהתקבלו בטעות, או משחקן מתחת לגיל 18 ללא אישור הורים או לשחקן שתרם והתחרט. החזרת הכספים תונהג לפי מדיניות ההחזרות בסעיף 2 בלבד.
    4. ככלל, שחקנים לא יכולים לבקש החזר על פריטים שרכשו לאחר 14 ימים מיום הרכישה (בהתאם לסעיף 2). הקהילה תבצע החזרת כספים במקרים חריגים ובהסכמת ההנהלה הבכירה בלבד. ההנהלה כן תעשה מאמצים לרצות את שחקניה באמצעות אפשרויות אחרות, כמו החלפת פריט שנקנה.
    5. במידה ורכשתם אלמנטים לשחקן שלכם והוא נפרץ, אין אנו אחראיים להחזיר פריטים שאבדו. יש לגלות אחריות על פרטי ההתחברות למשתמש שלכם ולמנוע פריצות אליהם באופן עצמאי.
    6. אין להעביר פריטים שנקנו ממשתמש אחד לאחר, אלא אם אושר ע"י ההנהלה באופן גורף או חד פעמי.
    7. במידה ותמחקו על דעת עצמכם את אחד או יותר מהפריטים שרכשתם - לא תוכלו לקבל אותו בחזרה. ההנהלה תפעל מתוך שיקולים פנימיים האם לסייע במקרים כאלו.
    8. הפריטים המוצעים לרכישה הם הפריטים שניתן לרכוש ולא יותר. על השחקן לוודא מראש כי הוא יכול לרכוש את הפריטים לפני שיעביר סכום כספי. ההנהלה לא תבצע החזרים מלאים, אלא תפעל בהתאם לסעיף 2 עד 14 ימים מיום הרכישה.
    9. במקרים של שימוש בכרטיסי אשראי גנובים או אמצעי תשלום שאינם חוקיים, הנהלת הקהילה רשאית לעשות שימוש בפרטי הקונה ולהעבירם הלאה לגורמים הרלוונטיים.
    10. הקהילה אינה לוקחת אחריות על מקרים בהם השרת אינו זמין ואינה מתחייבת להחזרה של זמן זה.
    1mdavid אהב את זה.


    בברכה יעקב,
    מתכנת ומנהל קהילת הראסט.
    Steam: Yakov | Discord: Yakov#6969

    תגובה


    • #3
      לאחר הרכישה:
      לאחר שרכשתם את המוצר, אתם תקבלו את כלל ההטבות שלו תוך 72 שעות.
      חבר צוות מהנהלה יצור עמכם קשר ב - Discord לפי הפרטים שהזנתם במערכת הקנייה על מנת לעדכן אתכם כאשר תקבלו את ההטבות.
      במידה ועברו 72 שעות ולא קיבלתם מאיתנו הודעה ב-Discord, יש ליצור עמנו קשר בפורום, בדיסקורד או במייל: [email protected].
      נערך לאחרונה על ידי Yakov21; לפני 2 שבועות.
      1mdavid אהב את זה.


      בברכה יעקב,
      מתכנת ומנהל קהילת הראסט.
      Steam: Yakov | Discord: Yakov#6969

      תגובה

                   

      קצת עלינו

      • ברוכים הבאים ל-Play-IL, קהילת הגיימינג הגדולה בישראל - אנחנו כאן כדי לשנות את כללי המשחק. הקהילה מפעילה מגוון קהילות משחק הכוללות שרתי דיבור, שרתי משחק, פורומים, טורנירים, אירועים ופרסים, במגוון רחב של משחקים ממספר ז'אנרים. מטרתנו היא לקחת את הגיימינג כמה צעדים קדימה, לבנות בית לגיימרים בישראל ולאפשר לכולם להכיר חברים חדשים ולשחק יחד בפעילויות, שרתי משחק ומודים מקוריים, מושקעים והכי חשוב - בעברית, עם שחקנים מישראל.
        Play-IL מנוהלת ע"י צוות מקצועי של גיימרים שחיים ונושמים משחקים. הצטרפו עוד היום וביחד נייצר סביבה בטוחה לגיימרים בישראל ונגשים את החלום!

      קהילות מובילות

      עובד...
      X